Artikel 1 Algemeen en Begrippen
Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere hond die meegaat met de hondenuitlaatservice van all Happy Paws.
all Happy Paws wordt vertegenwoordigd door Lydia Stevens.
Hondenuitlaatservice/uitlaatservice: De dienst waarbij de hond wordt opgehaald, uitgelaten en weer thuis gebracht door all Happy Paws.
Hond: De term hond kan ook als meervoud worden gelezen. Het gaat om de hond(en) die van één klant afkomstig is/zijn.
Klant: Een persoon die de overeenkomst aangaat voor een hond met all Happy Paws voor de hondenuitlaatservice.
Artikel 2 Aanbod
1. all Happy Paws komt voor een persoonlijk kennismakingsgesprek met de klant tot een overeenkomst voor het gebruikmaken van de hondenuitlaatservice.
2. De hond wordt op afgesproken dagen uitgelaten in groepsverband. Of d.m.v. een privé wandeling.
3. De hond wordt 60 minuten uitgelaten in groepsverband, maar door ophalen en wegbrengen kan het zijn dat de hond tot drie uur van huis is.
4. Tijdens een privé wandeling wordt de hond 30 minuten uitgelaten in de eigen omgeving.
5. Officiële feestdagen en voortijdig aangekondigde andere dagen of bij bijzondere omstandigheden zijn dagen waarop de uitlaatservice gesloten is.
5.1 Officiële feestdagen zijn: nieuwjaarsdag, goede vrijdag, eerste en tweede paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, eerste en tweede pinksterdag, eerste en tweede kerstdag en oudejaarsdag.
5.2 Bijzondere omstandigheden worden zo spoedig mogelijk gecommuniceerd met de klant.
6. Bij weeralarm of extreme gladheid wordt de hond niet opgehaald. Bij code Rood is de uitlaatservice gesloten, bij code Oranje wordt gekeken of de veiligheid van de honden in het geding komt. Bij hitte (boven de 30 graden) kan het schema eventueel worden aangepast.
7. Bij autopech of andere calamiteiten kan de uitlaatservice ook ingekort worden. all Happy Paws zal daarbij haar uiterste best doen de honden de kans te geven minimaal hun behoefte te doen.
8. De communicatie over zaken betreffende de uitlaatservice gaan altijd schriftelijk, via e-mail of WhatsApp. Alleen in noodsituaties zal all Happy Paws telefonisch contact opnemen.
9. Met deelname aan de uitlaatservice stemt de klant ermee in dat foto’s en video’s gemaakt tijdens de uitlaatservice, en voor marketing doeleinden gedeeld kunnen worden op de sociale media kanalen en de website van all Happy Paws.
Artikel 3 Rechten en plichten eigenaar hond
1. all Happy Paws verzamelt tijdens een persoonlijk kennismakingsgesprek alle benodigde informatie over klant en hond.
1.1 De klant is verplicht tot juiste verstrekking van de gegevens en alle relevante informatie m.b.t. de hond (gedrag en medische geschiedenis).
2. De hond dient te zijn ingeënt tegen Hondenziekte, Weil, Parvo en Kennelhoest
2.1 De klant dient te beschikken over geldige inentingspapieren van de hond gedurende het gebruik maken van de uitlaatservice.
2.2 De hond dient preventief te zijn behandeld tegen vlooien, wormen en teken.
3. Indien blijkt dat een hond een (besmettelijke) ziekte of kwaal heeft, te wijten aan niet tijdig inenten van de hond kan all Happy Paws daaruit voortvloeiende kosten en gederfde inkomsten op de klant verhalen.
4. Bij ziekte of loopsheid kan de hond niet mee met de uitlaatservice. In overleg kan uw hond middels een privé wandeling uitgelaten worden.
Artikel 4 Duur en beëindiging overeenkomst
1. Het abonnement start op de overeengekomen datum besproken in het kennismakingsgesprek.
2. all Happy Paws hanteert strippenkaarten en abonnementen.
3. Met een abonnement bent u gegarandeerd van plek in de uitlaatservice.
4. Abonnementen worden stilzwijgend verlengd en gefactureerd.
5. Met een strippenkaart kan uw hond 1 t/m 5 keer per maand met de uitlaatservice mee op de dagen dat er plek is in de uitlaatservice.
6. Beëindigen of wijzigingen van de overeengekomen dag(en) van de uitlaatservice dienen schriftelijk of per e-mail te worden aangegeven, met inachtneming van de laatste uitlaatservice.
7. Abonnementen hebben een geldigheidsduur van één maand. Strippenkaarten hebben een geldigheidsduur van zes maanden.
8. Abonnementen en aangekochte strippen zijn persoonsgebonden.
9. Privé wandelingen en strippen voor de uitlaatservice dienen vooraf aangevraagd en betaald te worden via het klantportaal van Strippenkaartonline.
9.1 Aangekochte strippen worden op de dag dat de hond wordt uitgelaten afgeschreven via het klantenportaal van Strippenkaartonline.
10. Reeds aangekochte strippen zijn niet retourneer baar.
Artikel 5 Annuleren en wijzigingsvoorwaarden
1. Annuleringen kunnen tot 24 uur van te voren worden gedaan. Indien later geannuleerd worden de kosten alsnog doorberekend aan de klant.
1.1 Uitzonderingen hierop zijn; privé/familie omstandigheden, wanneer de hond ziek of geblesseerd is, of voor dierenarts bezoek.
2. Vakanties dienen minimaal twee weken voor data te worden bekend gemaakt.
3. Indien door annulering de klant minder dan zes keer in de desbetreffende maand gebruik heeft gemaakt van de uitlaatservice hanteert all Happy Paws automatisch het strippenkaarttarief.
3.1. Uitzonderingen op de in punt 3 genoemde annuleringen zijn; vakanties, feestdagen, dagen dat de uitlaatservice gesloten is, en indien de hond ziek, geblesseerd, loops of herstellende is van een operatie.
4. Het abonnement komt automatisch te vervallen indien door annulering er in een aaneengesloten periode van twee maanden de klant minder dan zes keer per maand gebruik heeft gemaakt van de uitlaatservice. De vaste plek in de uitlaatservice komt hiermee te vervallen.
4.1 Uitzonderingen op de in punt 4 genoemde annuleringen zijn; vakanties, feestdagen, dagen dat de uitlaatservice gesloten is, en indien de hond ziek, geblesseerd, loops, of herstellende is van een operatie.
5. all Happy Paws kan te allen tijde de hondenuitlaatservice annuleren in het geval van onvoorziene omstandigheden. De uitlaatservice en/of privé wandeling worden dan niet gefactureerd aan de klant.
6. all Happy Paws behoudt het recht een hond te weigeren mee te nemen voor de uitlaatservice, zonder recht op teruggave van reeds ingekochte reservering.
7. Indien de hond door medische omstandigheden (tijdelijk) niet (meer) deel kan nemen aan de uitlaatservice komt het abonnement en daarmee de vaste pek in de uitlaatservice na één maand automatisch te vervallen.
Artikel 6 Huissleutel beleid
1. De klant dient all Happy Paws te voorzien van een huissleutel zodat uw hond opgehaald en teruggebracht kan worden indien u niet thuis bent
2. Voorwaarden voor het in ontvangst nemen van een huissleutel:
• all Happy Paws verklaart hierbij dat zij de sleutel van de klant:
• Niet zal dupliceren.
• Niet zal voorzien van adresgegevens.
• Zorgvuldig zal bewaren.
• Slechts die dagen bij zich draagt waarop de hond uitgelaten moet worden.
• Slechts zal gebruiken ten behoeve van het uitlaten van de honden.
• Onmiddellijk terug zal geven als de eigenaar hierom vraagt, daarbij zal deze overeenkomst direct beëindigd worden.
3. Bij verlies of diefstal van de huissleutel zal all Happy Paws de eigenaar hiervan zo snel mogelijk op de hoogte stellen. all Happy Paws kan echter niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade als gevolg hiervan.
4. all Happy Paws is niet aansprakelijk voor beschadiging, vermissing of diefstal van goederen in, aan of om het erf van de klant.
5. Bij beëindiging van de overeenkomst krijgt de klant de huissleutel terug.
Artikel 7 Prijzen en prijswijzigingen
1. De prijs wordt voorafgaande aan deelname van de uitlaatservice besproken.
2. De prijs is inclusief BTW en inclusief reiskosten.
3. De actuele standaardprijzen staan op de website van all Happy Paws.
4. Van standaardprijzen kan in overleg met klant en all Happy Paws afgeweken worden.
5. Prijswijzigingen worden minimaal één maand van te voren gecommuniceerd met de klant.
6. all Happy Paws behoudt zich te allen tijde het recht voor Algemene Voorwaarden en de prijsopgaven te veranderen.
6.1 De klant kan bij wijziging van de Algemene Voorwaarden en prijsopgaven geen aanspraak meer maken op informatie verstrekt in eerdere uitgaven van deze documenten.
Artikel 8 Betalingsvoorwaarden
1. all Happy Paws stuurt de klant per e-mail de factuur die de klant binnen 15 dagen dient te voldoen.
2. Indien de klant de betalingstermijn laat verstrijken zonder betaling, volgt een herinnering en wordt de uitlaatservice per direct gestaakt.
3. Indien betaling na 15 dagen van de betalingsherinnering niet is voldaan, volgt een ingebrekestelling, vermeerderd met €12,50 administratiekosten. De betaling inclusief de administratiekosten dient binnen 15 dagen te worden voldaan.
4. Indien de ingebrekestelling niet tijdig is voldaan, wordt de vordering uit handen gegeven. De kosten die hieruit voortvloeien zullen op de klant worden verhaald.
5. Betalingen van de uitlaatservice kunnen worden voldaan per bank.
Artikel 9 Aansprakelijkheid
1. De klant blijft te allen tijde aansprakelijk als eigenaar van de hond als ook de eventuele schade die de hond toebrengt. De hond dient bij deelname aan de uitlaatservice opgenomen te zijn in de WA verzekering van de klant.
2. all Happy Paws is niet aansprakelijk voor (vervolg) schade aan de hond door ziekte, letsel en/of andere aandoeningen die de hond tijdens het uitlaten of vervoer oploopt.
3. all Happy Paws zal te allen tijde alles in het werk stellen om ziekte, letsel en/of andere aandoeningen te voorkomen.
4. De klant accepteert dat de hond vies en nat kan thuisgebracht worden. all Happy Paws draagt zorg voor een korte verzorging van de hond na het uitlaten, en zal de hond handdoek droog weer thuis brengen.
5. all Happy Paws aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van de vies geworden hond.
Artikel 10 Extra kosten
1. Bij ziekte of letsel van de hond tijdens de uitlaatservice neemt all Happy Paws contact op met de klant. Indien de klant onbereikbaar is, onderneemt all Happy Paws de in haar ogen benodigde acties.
2. all Happy Paws handelt naar eigen inzicht en behoudt zich het recht om, indien nodig, met uw hond naar een dierenarts te gaan.
3. Kosten die hieruit voortkomen worden doorberekend naar de klant.
Artikel 11 Klachten
1. Een klacht dient binnen 24 uur telefonisch of binnen 48 uur schriftelijk gedeeld te worden met all Happy Paws.
2. all Happy Paws zal binnen 24 uur reageren op de klacht en, binnen alle redelijkheid en billijkheid, binnen 48 uur een geschikte oplossing bieden.
3. Indien er geschillen ontstaan, wordt wederzijds een deskundige aangesteld. Indien deze deskundigen het niet eens kunnen worden, wordt met wederzijdse overeenstemming een derde deskundige aangewezen. Het oordeel van de derde is bepalend.
all Happy Paws
Copyright © 2023 all Happy Paws - All Rights Reserved.